Jeroen Huynen – Zuiderlicht

Marketing Coordinator

Jeroen is werkzaam bij Zuiderlicht

Jeroen was eigenaar van Buttonplay, een (strategisch) marketingbureau in Maastricht. Met een team van ervaren professionals werkt Buttonplay voor klanten in het MKB, overheid en onderwijs. Buttonplay richt zich met name op strategie, maar neemt ook desgewenst de uitvoering van deze strategie voor zijn rekening.

De specialiteit van Buttonplay is te vinden in de hoek van inbound-/contentmarketing. Deze stroming binnen de (online) marketing is sterk gericht op het beantwoorden van de vraag van de klant. Minder ‘blind’ adverteren en schieten in het donker, en meer zorgen dat je relevant, vindbaar en zichtbaar bent. Buttonplay helpt zijn klanten om de doelgroep in kaart te brengen, de klantreizen helder te krijgen en de informatiebehoefte te bepalen. Daarnaast wordt er middels diverse methodes de identiteit, kernwaarden en USP’s van de organisatie bepaald. Op basis van deze analyse wordt dan een strategie uitgewerkt en de marketingmiddelenmix bepaald.

De aanpak van Buttonplay is grondig en altijd gericht op resultaat. Meer bereik is leuk, maar het moet ook resulteren in meer traffic en vervolgens in meer leads en natuurlijk sales. Door het inzetten van online tools, waaronder marketing automation, worden resultaten inzichtelijk en kan er voortdurend worden geoptimaliseerd.